עדכון המידע בכרטיס הדיגיטלי באופן שוטף

עדכון המידע בכרטיס הדיגיטלי באופן שוטף

כרטיס ביקור דיגיטלי באיזי

כרטיס ביקור דיגיטלי מבית איזי הוא הדבר החם ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי, הכרטיס מקנה יתרונות רבים ועלותו זולה ומשתלמת כלכלית. את הכרטיס ניתן לשלוח באיזי ובנוחות באמצעות מייל, הודעת טקסט או בווטסאפ, את הכרטיס אפשר לשמור ברשימת אנשי הקשר בטלפון הנייד, הוא כולל לחצן ניווט לבית העסק באמצעות Waze, קישורים לאתר החברה, לשליחת מייל, לעמוד העסקי בפייסבוק, לאינסטגרם, לערוץ היוטיוב ולחצן חיוג מהיר לעסק.

מעצבים כרטיס ביקור באיזי

הליך יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי באיזי פשוט להפליא, אין כל צורך בידע טכני או בתכנות ובעיצוב גרפי. באתר איזי יש הנחיות מפורטות כיצד להקים ולעצב כרטיס חדש לבית העסק. באתר איזי ממשק אינטראקטיבי מתקדם וידידותי המאפשר לכל אחד ואחת לעצב את כרטיס הביקור המתאים לו ביותר, במהלך העיצוב ויצירת הכרטיס יש להחליט היכן למקם את הלחצנים השונים, להוסיף פרטים אישיים ויש עוד שלל אופציות שאינן קיימות בכרטיס ביקור רגיל מנייר.

לאחר השלמת עיצוב הכרטיס באתר איזי יש לרכוש מנוי חודשי בעלות נמוכה ומשתלמת, בלחיצת כפתור שולחים את הכרטיס המעוצב לטלפון הנייד החכם וממנו אפשר להפיץ את הכרטיס בקליק אחד מהיר ללקוחות, לשותפים עסקיים, לקולגות בעבודה ולקרובי משפחה וחברים.

שיתוף הכרטיס בקלות ובמהירות

לכרטיס הביקור הדיגיטלי יש יתרונות רבים וחשובים, ביניהם האפשרות לשתף את הכרטיס בקלות ובאיזי, ללא כל עלות נוספת למעט המנוי החודשי. הכרטיס החדש והמלהיב הופך כל שיחה לליד חשוב ומאפשר לשמור על קשר רציף עם הלקוחות. בנוסף, כרטיס ביקור דיגיטלי אפשר לשמור ישירות באנשי קשר בסמארטפון, כך הלקוח יכול לאתר את העסק, להתקשר אליו בקליק מהיר, לנווט את דרכו לחברה בעזרת ווייז, לצפות בסרטונים ותמונות רלוונטיות באינסטגרם, ביוטיוב ובפרופיל העסקי בפייסבוק, לגלוש לאתר החברה ולשלוח מייל או הודעת טקסט.

עדכון המידע בכרטיס הדיגיטלי באופן שוטף

כרטיס ביקור דיגיטלי מותאם לעידן המודרני בו אנו חיים, הוא מסונכרן לפרופיל העסקי בפייסבוק, לערוץ היוטיוב של העסק, לאתר ולאינסטגרם. בכל רגע נתון אפשר לשנות פרטים בכרטיס, לדוגמה טלפון חדש, כתובת חדשה של המשרד, סרטונים רלוונטיים חדשים ועוד. אז למה אתם מחכים? הכנוס לאיזי ורכשו גם אתם כרטיס ביקור דיגיטלי שיתרום להצלחה העסקית שלכם.

הזדמנות שלא כדאי לפספס

מבצע לזמן מוגבל

שעות
דקות
שניות

20% הנחה

קוד קופון

izi20

הקוד הועתק!