כרטיס ביקור דיגיטלי למשרד עורכי דין

כרטיס ביקור דיגיטלי למשרד עורכי דין

כרטיס ביקור דיגיטלי למשרד עורכי דין

עורכי דין נפגשים על בסיס יומיומי עם לקוחות רבים, עליהם להצטייד בכמות גדולה של כרטיסי ביקור על מנת לשמור על קשר עם לקוחות קיימים ועם לקוחות פוטנציאלים. עלות הדפסת כרטיסי ביקור עשויה להסתכם במאות שקלים עבור משרדי עורכי דין, לכן כדאי להכיר את הפתרון החדשני והמלהיב של כרטיסי ביקור דיגיטליים מבית איזי.

כלי שיווקי רב עוצמה לעורכי דין

מעבר לחיסכון בעלויות הפקת והדפסת כרטיסי ביקור בכמות גדולה לעורכי דין, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כלי שיווקי רב עוצמה. את הכרטיס ניתן לשגר לטלפון של הלקוח באמצעות הודעת טקסט, בווטסאפ או במייל, הלקוח שומר את פרטי עורך הדין באנשי הקשר שלו ובכרטיס הביקור יש לו פרטים רבים אודות המשרד ומגוון אפשרויות מתקדמות כגון:

  • קישורים רלוונטיים למשרד עורכי הדין – מייל, טלפון, פקס, נייד וכד'.
  • לחצן ניווט למשרד עורכי הדין בעזרת תוכנת ווייז.
  • קישור לאתר הבית של המשרד.
  • קישור לפרופיל העסקי של עורך הדין בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות.
  • פרטים חשובים של עורך הדין כמו כתובת המשרד, שעות פעילות, התמחות וכדומה.

את הכרטיס יכול עורך הדין לשלוח ללקוח טרם הפגישה, יש לכרטיס הדיגיטלי אפקט מרשים ויוקרתי על הלקוחות, וכל הפרטים החשובים ליצירת קשר ולהגעה למשרד נמצאים עליו. לכן, הכרטיס מהווה פתרון מצוין לעורכי דין המעוניינים באפקט WOW על הלקוחות ובכלי שיווקי חדשני ויוצא דופן התורם לחיזוק המותג של משרד עורכי הדין ולגידול במספר הלקוחות וההכנסות.

זמינות בכל רגע

כרטיס ביקור דיגיטלי לעורכי דין נמצא עמם בכל רגע, הם יכולים לשלוח אותו ללא הגבלה ומכל מקום בארץ ובעולם. במקום להשקיע במאות כרטיסי ביקור מנייר חוסכים עלויות ומציעים תדמית "ירוקה יותר" וחדשנות, הכרטיס תורם לחיזוק מעמדו ויוקרתו של משרד עורכי הדין ומקל על יצירת הקשר עם המשרד.

מומלץ לכל עורכי הדין לעצב כרטיס ביקור דיגיטלי לעצמם, כך הם לעולם לא יתמודדו עם מצבים בהם אין להם כרטיס ביקור מנייר בארנק או בתיק, ולא יצטרכו למחוק בעט פרטים שאינם רלוונטיים על הכרטיס הרגיל. הצטרפו גם אתם למהפכת כרטיסי הביקור ותיהנו מיוקרה רבה ומכלי שיווקי יעיל ומוכח בהצלחתו וביתרונותיו.

הזדמנות שלא כדאי לפספס

מבצע לזמן מוגבל

שעות
דקות
שניות

20% הנחה

קוד קופון

izi20

הקוד הועתק!