שומרים על הסביבה עם כרטיס ביקור דיגיטלי

שומרים על הסביבה עם כרטיס ביקור דיגיטלי

שומרים על הסביבה עם כרטיס ביקור דיגיטלי

עד לאחרונה נאלצנו להדפיס כרטיסי ביקור מעוצבים מסוגי נייר שונים, ביניהם נייר כרומו מבריק או מט. כיום, עסקים רבים מעוניינים להבליט את יתרונותיהם ולהציג עסק "ירוק" השומר על הסביבה. לכן, כל עסק המעוניין להציג תדמית ירוקה ולשמור על הסביבה בה אנו חיים יכול לעצב לעצמו כרטיס ביקור דיגיטלי המציע יתרונות רבים נוספים. את הכרטיס הדיגיטלי שולחים מהטלפון החכם, אפשר לשלוח אותו גם במייל, בהודעת SMS, בווטס אפ וכדומה.

הדור הבא של כרטיסי הביקור

חלפו הימים בהם הענקנו בכל פגישה כרטיס ביקור מנייר, העולם צועד קדימה וכדי לשדר תדמית של עסק מוביל וחדשני, עלינו להכיר את המגמות החדשות בתחום השיווק הדיגיטלי. במקום להדפיס מאות כרטיסי ביקור שעלותם עשויה להסתכם במאות שקלים ניתן להפיק כרטיס ביקור דיגיטלי הכולל פונקציות רבות ומתקדמות, ביניהן שמירה מהירה לאנשי קשר, קישור לאתר הבית של החברה, ניווט WAZE מובנה לבית העסק, קישור לרשתות חברתיות ולדף העסקי בפייסבוק ובלינקאדין, שילוב של סרטונים וקליפים, שילוב תמונות, לחצן לחיוג מהיר ולשליחת הודעות במייל, בווטסאפ וב-SMS, ועוד מגוון אפשרויות מתקדמות וחשובות.

אחד היתרונות החשובים בכרטיסי הביקור הדיגיטליים הוא נושא האחריות הסביבתית. כיום לקוחות רבים מעדיפים לרכוש מוצרים ושירותים מבתי עסק בעלי מודעות לנושא השמירה על הסביבה, באמצעות הכרטיס הדיגיטלי יכול העסק לחסוך בנייר וליהנות מתדמית של חברה "ירוקה" וחדשנית.

למי מתאים פתרון זה?

כרטיס ביקור דיגיטלי מתאים לכל עסק המעוניין ליצור בידול מהמתחרים, לחזק את המותג ולמצב את העסק כחברה חדשנית, ירוקה ומובילה. הכרטיס מהווה חלופה מושלמת לכרטיסי ביקור רגילים המודפסים על נייר, מעבר לכך הכרטיס החדשני תורם לחיסכון בעלויות השיווק ומציע כלים חדשניים ואיכותיים יותר לקידום העסק והמכירות, לחשיפה רחבה ולגידול במספר הלקוחות.

בעוד כרטיסי ביקור רגילים מנייר עלולים להתקמט, ללכת לאיבוד ולהיזרק סתם כך לפח האשפה, את הכרטיס הדיגיטלי הלקוח שומר ישירות ברשימת אנשי הקשר בטלפון החכם שלו, ובעל העסק זוכה לקבל את הטלפון של הלקוח הפוטנציאלי כך שהוא יכול ליצור עמו קשר אחרי הפגישה ובכל רגע נתון. אם גם אתם רוצים לשדרג את תדמית העסק ולשקף את המחויבות שלכם לנושא איכות הסביבה, מהרו להזמין כרטיס ביקור דיגיטלי ותיהנו מיתרונות רבים.

הזדמנות שלא כדאי לפספס

מבצע לזמן מוגבל

שעות
דקות
שניות

20% הנחה

קוד קופון

izi20

הקוד הועתק!