כרטיס ביקור דיגיטלי להפצה מהירה בלחיצת כפתור פשוטה

כרטיס ביקור דיגיטלי להפצה מהירה בלחיצת כפתור פשוטה

כרטיס ביקור דיגיטלי להפצה מהירה בלחיצת כפתור פשוטה

עד לאחרונה נעזרו אנשי מכירות, מנהלים ואנשי עסקים בכרטיסי ביקור מעוצבים מנייר כרומו או סוגי נייר אחרים, כיום יש פתרון איכותי וחדיש המייתר את הצורך להדפיס כרטיסי ביקור. באמצעות רכישת מנוי לכרטיס ביקור ממוחשב ודיגיטלי יכול כל אחד ליהנות מיתרונות רבים כמו הפצת הכרטיס במהירות בלחיצת כפתור פשוטה ויחידה, ועיצוב מתקדם של כרטיסי ביקור עם לחצנים וקישורים מתקדמים כגון לחצן לניווט באמצעות וויז לבית העסק, שליחת מייל בנגיעה אחת, קישור לפרופיל העסקי ברשתות החברתיות, קישור לערוץ היוטיוב בו נמצאים סרטונים וקליפים של העסק, חיוג בקליק מהיר וכיוצא בזה.

כרטיס מתקדם וחדשני המתאים לכל הטלפונים החכמים

כל אדם שיש לו סמארטפון (טלפון נייד חכם) יכול לרכוש מנוי מחברה המתמחה בשירות מתקדם של כרטיסי ביקור דיגיטליים, את הכרטיס ניתן לעצב בנוחות בעזרת ממשק אינטראקטיבי הכולל הסברים מפורטים ודוגמאות. במקום לשלם מאות שקלים תמורת הדפסת כרטיסי ביקור מנייר ניתן לרכוש מנוי בעלות משתלמת ושווה לכל כיס, לחסוך בהוצאות הדפוס של העסק ובעיקר ליהנות מכרטיס ביקור חכם וחדשני המותיר רושם רב ומציע יתרונות רבים.

שמירה ישירות ברשימת אנשי קשר

כאשר מקבלים כרטיס ביקור נהוג לשמור אותו בארנק או באלבום כרטיסי ביקור, לעתים מאבדים את הכרטיס או שהוא ניזוק ממים, קפה, לכלוך וכדומה. כרטיס ביקור דיגיטלי שולחים בקלות מהטלפון החכם וכך יכול הלקוח או האדם עמו נפגשים לשמור את הכרטיס באנשי הקשר שלו. בכל פעם שהוא מעוניין ליצור קשר עם החברה הוא פותח את הכרטיס ולוחץ על הפעולה שברצונו לבצע.

באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי ניתן לנווט לעסק בנוחות באמצעות קישור הגעה בווייז, אפשר להתקשר לחברה, לשלוח דואר אלקטרוני או הודעת SMS, אפשר לגלוש לאתר של העסק, להביט בפרופיל העסקי בפייסבוק, לצפות בקליפים ביוטיוב ועוד. את הפרטים בכרטיס הביקור הדיגיטלי ניתן לעדכן בכל עת וללא הגבלה, ובלחיצת כפתור אחת אפשר להפיץ את הכרטיס בנוחות מרבית.

למעשה, לכרטיס הביקור הדיגיטלי יתרונות רבים ואטרקטיביים, לכן אין זה פלא כי רוב החברות ואנשי העסקים זונחים בצד את כרטיסי הביקור מנייר ועוברים לכרטיס החדש והחכם המקנה להם יתרונות רבים, לרבות תדמית של עסק מצליח, עדכני וחדשני.

הזדמנות שלא כדאי לפספס

מבצע לזמן מוגבל

שעות
דקות
שניות

20% הנחה

קוד קופון

izi20

הקוד הועתק!