כרטיס ביקור דיגיטלי- הפתרון המושלם והיעיל ביותר לאנשי עסקים

כרטיס ביקור דיגיטלי- הפתרון המושלם והיעיל ביותר לאנשי עסקים

כרטיס ביקור דיגיטלי- הפתרון המושלם והיעיל ביותר לאנשי עסקים

יזמים, אנשי עסקים ומנהלי שיווק ומכירות נוהגים להחליף כרטיסי ביקור במהלך הפגישות העסקיות שלהם כדי לשמור פרטים זה של האחר וכדי לעשות פולו-אפ אחרי הפגישה. כרטיס ביקור מנייר נחשב לאמצעי יעיל ומקובל אך עלולים לאבד אותו, להשליכו בשוגג, הוא עשוי להתקמט ולהתבלות, ואז מאבדים את פרטי איש הקשר. מאחר ואנו חיים בעידן מודרני ומתקדם כדאי להכיר אמצעים חדשים של כרטיסי ביקור, ובראשם כמובן כרטיס ביקור דיגיטלי המציע יתרונות רבים.

למי מתאים הכרטיס ומדוע צריך אותו?

לכל אנשי העסקים ומנהלי הארגונים יש כרטיסי ביקור המשמשים אותם באופן שוטף ויומיומי להחלפת פרטים חשובים כמו דרכים ליצירת קשר. על כרטיס ביקור רגיל מנייר נהוג להדפיס את שם העסק, לוגו, כתובת, טלפון, נייד, מייל וכמובן שם פרטי ומשפחה, לעתים מוסיפים פרטים נוספים בהתאם לצורך. את הכרטיס מחליפים במהלך פגישות עם לקוחות, ספקים, אנשי עסקים או מנהלים מארגונים אחרים ובמהלך תערוכות וכנסים מקצועיים.

באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי ניתן לשלוח באופן מיידי את הכרטיס באמצעות ווטס-אפ, מייל או הודעת טקסט, מקבל ההודעה יכול לשמור את הפרטים ברשימת אנשי הקשר שלו, כדי ליצור קשר במועד מאוחר יותר.

לכרטיס הביקור הדיגיטלי פיצ'רים חדשים ומלהיבים שלא ניתן להוסיף בכרטיס ביקור רגיל מנייר, לדוגמה לחצן חיוג מהיר לבית העסק, שליחת מייל בלחיצת כפתור לבית העסק, לחצן ניווט בוויז, קישור לאתר הבית של החברה או לפרופיל העסקי ברשתות החברתיות השונות, קישור לגלריית תמונות בפייסבוק ובאינסטגרם, קישור לסרטונים בערוץ היוטיוב ועוד.

חיסכון משמעותי בעלויות הדפוס

לרוב, נהוג להדפיס בכל פעם לפחות 250 או 500 כרטיסי ביקור רגילים, עלות ההדפסה ועיצוב הכרטיס עשויים להגיע לכמה מאות שקלים. לאחר ההדפסה לא ניתן לשנות ולעדכן פרטים, לכן אם העסק עבר מקום או במידה ומשנים את מספר הטלפון יש למחוק את הפרטים הישנים ולכתוב בעט את הפרטים הנכונים, לחלופין צריך להזמין נגלה חדשה של כרטיסים. הפתרון המשתלם והיעיל ביותר הוא ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי, כך ניתן לעדכן פרטים בכל רגע נתון, ומשלמים תשלום חודשי כל עוד זקוקים לשירות, ללא כל עלויות נסתרות אחרות.

הזדמנות שלא כדאי לפספס

מבצע לזמן מוגבל

שעות
דקות
שניות

20% הנחה

קוד קופון

izi20

הקוד הועתק!