כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי

בעידן המודרני בו אנו חיים חשוב לצעוד עם הקידמה ולנצל את הטכנולוגיות החדשות לצרכי שיווק, מיתוג וקידום העסק. אם בעבר היה נהוג לתת כרטיס ביקור מודפס על גבי נייר או קרטון כיום יש אפשרות מתקדמות ויעילה יותר וניתן להעניק כרטיס ביקור דיגיטלי המהווה חלופה מצוינת ואטרקטיבית לכרטיסי הביקור מהדור הקודם.

את הכרטיס החדשני יוצרים באתר באמצעות ממשק נוח וידידותי, ניתן להוסיף שלל פרטים וקישורים חשובים בכרטיס הביקור כגון כתובת העסק, דואר אלקטרוני, טלפון, סלולרי, פקס, קישור לדף העסקי בפייסבוק, קישור לאתר החברה, קישור לאינסטגרם, Waze לניווט נוח לבית העסק, קישור לסרטונים ביוטיוב וכיוצא בזה.

כלי שיווקי חדשני ורב עוצמה

כרטיס ביקור רגיל הוא אמצעי שיווקי יעיל אך הוא הולך וחולף מהעולם בגלל חסרונותיו. חשוב לזכור כי הדפסת כרטיסי ביקור רגילים כרוכה בהוצאה כספית ובתשלום לבית הדפוס ולמעצב גרפי. אם משנים כתובת של המשרד, מספר טלפון או מייל, יש להדפיס מחדש כרטיסי ביקור ולא ניתן לעדכן את הלקוחות שקיבלו את הכרטיס הישן. באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי ניתן לעדכן שינויים בכל רגע נתון, ללא עלות נוספת. בקליק אחד מהיר אפשר לשלוח את הכרטיס לכל לקוח, כבר במהלך הפגישה, ולמעשה כך זוכים גם באיסוף מספרי טלפון של לקוחות פוטנציאליים למטרת פולו-אפ ויצירת קשר מאוחר יותר.

שיתוף קל ומהיר של כרטיס הביקור בכל רגע ובכל מקום

במהלך פגישה עם לקוח, ספק או קולגה אפשר בקלות ובמהירות לשלוח את כרטיס הביקור הדיגיטלי באמצעות הודעת טקסט (SMS), במייל או ב-WhatsApp. את הכרטיס הדיגיטלי שולחים ישירות מהסמארטפון, ללא כל עלות. הלקוח מקבל את כרטיס הביקור ויכול לשמור את הפרטים שלכם בנוחות ברשימת אנשי הקשר בטלפון החכם שלו.

למעשה, ניתן לשלוח כרטיס ביקור דיגיטלי עוד לפני הפגישה המתוכננת עם לקוח פוטנציאלי, כך ניתן להרשים אותו, ליצור אפקט WOW חשוב וליהנות מתדמית של עסק מודרני, מתקדם ומוביל.

לכרטיס ביקור דיגיטלי יתרונות רבים, עלותו זולה וניתן להפיץ את הפרטים שלכם בקלות ובכל רגע נתון, בלי לכרות עצים וללא צורך בעלויות דפוס או בתירוץ מדוע אין לכם כרטיס ביקור בארנק.

הזדמנות שלא כדאי לפספס

מבצע לזמן מוגבל

שעות
דקות
שניות

20% הנחה

קוד קופון

izi20

הקוד הועתק!