כרטיס ביקור דיגיטלי לעולם לא יושלך לפח

כרטיס ביקור דיגיטלי לעולם לא יושלך לפח

כרטיס ביקור דיגיטלי לעולם לא יושלך לפח

איזי מציגה בפניכם את הטרנד החם ביותר בעולם כרטיסי הביקור והשיווק הדיגיטלי, לא עוד כרטיסים מנייר המושלכים לפח, מעתה כולם עוברים להשתמש בכרטיסי ביקור דיגיטליים. את הכרטיס מעצבים באתר תוך דקות ספורות בלבד, רוכשים מנוי חודשי ונהנים מכרטיס חכם ומתקדם המעניק יתרונות רבים וחשובים. כרטיס ביקור דיגיטלי מחליף את הכרטיסים הישנים והוותיקים המודפסים על נייר,  אין צורך להדפיס בכל פעם מחדש מאות כרטיסים ולעולם לא נתקעים בפגישה חשובה ללא כרטיסי ביקור.

עיצוב גמיש ומותאם אישית

את הכרטיס הדיגיטלי ניתן לעצב בהתאמה אישית, אפשר לבחור רקע בשלל גוונים לבחירה, להוסיף תמונה עדכנית, לצרף לוגו של העסק ולמקם את הלחצנים שונים בהתאם לקונספט העיצוב הרצוי. חשוב לציין כי עיצוב הכרטיס אינו דורש כל ידע בתוכנות גרפיות כמו פוטושופ, באתר ניתן לעצב את הכרטיס בקלות ותוך דקות ספורות בלבד.

כדאי לדעת כי בכרטיס הביקור הדיגיטלי ניתן לצרף פרטים רבים שכרטיס מנייר אינו יכול להכיל מפאת חוסר מקום, כמו כן הכרטיס הדיגיטלי החכם כולל אופציות חדשות ומלהיבות כמו:

  • ניווט לעסק באמצעות ווייז
  • קישור לאתר החברה
  • קישור לפרופיל העסקי בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות
  • קישור מהיר לאינסטגרם ולערוץ היוטיוב של החברה
  • לחצן חיוג מהיר לבית העסק
  • לחצן לשליחת מייל או הודעת טקסט מתוך כרטיס הביקור

בנוסף, את הכרטיס ניתן לשמור בנוחות ברשימת אנשי הקשר בטלפון הנייד החכם, לכן אין אפשרות שהלקוח יאבד את הכרטיס או ישליכו בשוגג לפח. מעבר לכך, כאשר שולחים כרטיס ביקור דיגיטלי לטלפון הנייד של הלקוח זוכים לקבל את הטלפון הפרטי שלו לצרכי פולו-אפ וליצירת קשר בשלב מאוחר יותר.

מי צריך כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי מתאים לכולם, ליזמים, לאנשי עסקים, לבכירים בחברות, למנהלי מכירות, לעורכי דין, לקוסמטיקאיות, לרופאים ולבעלי מקצועות חופשיים. כמו כן, הכרטיס הדיגיטלי מהווה פתרון מצוין לאמרגנים, לאנשי שיווק, לאנשי פרסום ולכל מי שזקוק מתוקף תפקידו להעניק כרטיס ביקור ללקוחותיו ולאנשים נוספים. עלות הכרטיס זניחה ביחס לתמורה שהוא מעניק, והכרטיס החדשני תורם גם לשמירה על הסביבה ולחיסכון ניכר בהוצאות העסק.

הזדמנות שלא כדאי לפספס

מבצע לזמן מוגבל

שעות
דקות
שניות

20% הנחה

קוד קופון

izi20

הקוד הועתק!