כרטיס ביקור דיגיטלי לבעלי מקצועות חופשיים

כרטיס ביקור דיגיטלי לבעלי מקצועות חופשיים

כרטיס ביקור דיגיטלי לבעלי מקצועות חופשיים

בעלי מקצועות חופשיים זקוקים לכרטיסי ביקור בהישג יד באופן תמידי, הם נפגשים מדי יום עם לקוחות פוטנציאליים חדשים, עליהם לשווק את עצמם ולהציג תדמית של עסק חדשני, איכותי ויוקרתי. עד לאחרונה בעלי מקצועות חופשיים העניקו כרטיסי ביקור מנייר, אחת לכמה זמן היה עליהם להדפיס כרטיסים חדשים, ובכל פעם שהכתובת או מספר הטלפון של העסק השתנו, נאלצו בעלי המקצוע למחוק בעט את הפרט השגוי או לחלופין להדפיס מחדש מאות כרטיסי ביקור.

כיום, איזי מציעה לבעלי מקצועות חופשיים כרטיס ביקור דיגיטלי שעלותו נמוכה משמעותית בהשוואה להדפסת כרטיסי ביקור רגילים מנייר, כמו כן לכרטיס הדיגיטלי החדשני יש יתרונות רבים וחשובים לקידום העסק, לחיזוק המותג וליצירת קשר נוחה ומהירה.

עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי באתר איזי

יש לעצב כרטיס ביקור דיגיטלי באתר איזי, תוך דקות ספורות מסיימים את עיצוב הכרטיס ומוסיפים לחצנים חשובים כמו ניווט לעסק בעזרת ווייז, חיוג מהיר לנייד או לטלפון במשרד, קישור לאתר, לפרופיל העסקי בפייסבוק, ללינקדאין, לערוץ היוטיוב ועוד. כמו כן, ניתן להוסיף לחצנים וקישורים שימושיים כמו שליחת מייל או הודעה לבעל המקצוע ישירות מכרטיס הביקור השמור באנשי הקשר בטלפון של הלקוח.

מהם היתרונות של כרטיס מביקור דיגיטלי באיזי?

איזי מציעה לבעלי מקצועות חופשיים כרטיסי ביקור דיגיטליים במחיר אטרקטיבי ובעיצוב מרהיב ומותאם אישית. במקום להדפיס כמויות של כרטיסי ביקור מנייר שומרים על הסביבה, זוכים לתדמית של עסק בעל מודעות לשמירה על הסביבה, ומסייעים ללקוח ליצור קשר מהיר ישירות מכרטיס הביקור השמור בטלפון החכם שלו. לכרטיס החדש ופורץ הדרך מבית איזי יתרונות רבים, ביניהם:

  • שמירת כרטיס הביקור הדיגיטלי באנשי קשר
  • לחצן ניווט בווייז לבית העסק
  • לחצן חיוג מהיר
  • אפשרות לשליחת מייל, SMS והודעה בווטסאפ ישירות מכרטיס הביקור
  • שליחת כרטיס ביקור דיגיטלי ללקוח מאפשרת לעשות פולו-אפ
  • קישור לפרופיל עסקי ברשתות חברתיות
  • קישור לסרטונים ביוטיוב ולתמונות באינסטגרם

כרטיס ביקור דיגיטלי מהווה פתרון מושלם לבעלי מקצועות חופשיים, את הכרטיס יוצרים תוך דקות ספורות בממשק אינטראקטיבי וידידותי באתר איזי, ניתן לרכוש מנוי חודשי וליהנות משירות מעולה ומכלי שיווקי מנצח התורם לבידול ממתחרים וליוקרה.

הזדמנות שלא כדאי לפספס

מבצע לזמן מוגבל

שעות
דקות
שניות

20% הנחה

קוד קופון

izi20

הקוד הועתק!