כרטיס ביקור דיגיטלי- הפתרון המושלם לסוכני נדל"ן

כרטיס ביקור דיגיטלי- הפתרון המושלם לסוכני נדל"ן

כרטיס ביקור דיגיטלי- הפתרון המושלם לסוכני נדל"ן

סוכני נדל"ן נפגשים מדי יום עם לקוחות פוטנציאליים רבים, בכל פגישה הם מעניקים כרטיס ביקור מנייר על מנת שהלקוח יוכל ליצור עמם קשר בהמשך. מאחר וכרטיסי ביקור עשויים להינזק או להיאבד עלול סוכן הנדל"ן לאבד את הקשר עם הלקוח, ובמידה ולא שמר את פרטיו הוא יתקשה ליצור עמו קשר. בנוסף, סוכני נדל"ן נפגשים בתכיפות גבוהה עם לקוחות המעוניינים להשכיר או לשכור נכס מסוים, ועליהם לדאוג כל הזמן למלאי זמין של כרטיסי ביקור, הוצאה כספית העשויה להסתכם במאות שקלים מדי חודש.

פתרון מתקדם וחדשני לסוכני נדל"ן

הפתרון המושלם עבור סוכני נדל"ן הוא לרכוש מנוי עבור כרטיס ביקור דיגיטלי, את הכרטיס ניתן לשלוח בקליק אחד מהיר לטלפון החכם של הלקוח וזה יכול לשמור את פרטי סוכן הנדל"ן באנשי הקשר שלו. מעבר לנוחות שליחת כרטיס הביקור יש יתרונות רבים לכרטיס הדיגיטלי החכם, ביניהם חיוג ישיר למשרד של סוכן הנדל"ן או לטלפון הנייד שלו, קישור לאתר האינטרנט של הסוכן, קישור לפרופיל שלו בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות, לחצן ניווט למשרד הנדל"ן באמצעות ווייז וקישור לצפייה סרטונים ביוטיוב של נכסים שונים שסוכן הנדל"ן מציע למכירה, להשכרה או להשקעה.

יצירת כרטיס ביקור תוך דקות ספורות

כדאי לדעת כי יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי אורכת דקות ספורות בלבד, יש לגלוש לאתר החברה, ללחוץ על הרשמה, למלא פרטים אישיים ולאשר את המייל הנשלח אליכם. לאחר אישור ניתן להתחבר לממשק העיצוב של הכרטיס, להוסיף פרטים נחוצים, למקם את הלחצנים הרצויים ולאחר התשלום ניתן לשלוח את הכרטיס אל הסמארטפון שלכם ולשלוח אותו לכל הלקוחות, לקולגות ולבני המשפחה והחברים.

סוכן נדל"ן יכול במהלך הפגישה עם הלקוח, במשרד או בנכס, לשלוח את כרטיס הביקור בלחיצת כפתור פשוטה, כך למעשה הוא גם אוסף את הטלפון של הלקוח הפוטנציאלי ויכול לבצע פולו-אפ לפגישה כדי לקדם את העסקה.

ראוי לציין כי העלות של כרטיס ביקור דיגיטלי זולה משמעותית מהדפסת כרטיסי ביקור רגילים, הכרטיס החדשני תורם להצלחת הסוכן ומסייע לו לשמור על קשר ישיר עם הלקוחות, להפיץ את פרטיו בקלות ולקדם את העסק שלו בנוחות וביעילות.

הזדמנות שלא כדאי לפספס

מבצע לזמן מוגבל

שעות
דקות
שניות

20% הנחה

קוד קופון

izi20

הקוד הועתק!