כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים קטנים

כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים קטנים

כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים קטנים

עסקים קטנים מתמודדים עם אתגרים גדולים, עליהם להתחרות ברשתות גדולות ובעסקים אחרים, לשמור על הלקוחות ולמתג את החברה כדי לזכות בחשיפה גבוהה ובלקוחות חדשים. כל עסק מעוניין להתפתח ולהגדיל את מספר לקוחותיו, כמו גם את הכנסותיו. כדי להצליח בתחרות הגבוהה הקיימת במשק המקומי חשוב להשקיע בפרסום ולשווק את העסק היטב. לעסק קטן אין את המשאבים הפיננסיים לפרסום מסיבי בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות, לכן כדאי לדעת כי באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי שעלותו שקלים ספורים בחודש, יכול בעל העסק ליהנות מיתרונות רבחם מול המתחרים ולזכות בחשיפה גדולה ואפקטיבית.

מהן היתרונות של הכרטיס החדש לעסק קטן?

בעלי עסקים קטנים בכל הארץ עובדים קשה כדי להצליח ולפרנס את משפחתם בכבוד. עליהם לשלב ביעילות בין ניהול העסק ומתן שירות ללקוחות לבין פעולות שיווק כדי להרחיב את מעגל הלקוחות ולהגדיל הכנסות ורווחים. בעל עסק קטן נוהג להזמין לרוב מוצרי דפוס כמו כרטיסי ביקור, פליירים ומעטפות ממותגות, עלויות הדפוס עשויות להסתכם במאות שקלים, לכן כדאי לדעת כי עלות כרטיס ביקור דיגיטלי נמוכה משמעותית ומאפשרת לבעל העסק לקצץ בהוצאותיו החודשיות.
לכרטיס החכם יתרונות רבים עבור עסקים קטנים, ניתן לשלוח את הכרטיס בתפוצה רחבה וללא כל עלות, הכרטיס כולל מידע רב אודות העסק וקישורים מסונכרנים לפרופיל העסקי בפייסבוק, לסרטונים בערוץ היוטיוב, לתמונות שהעסק מעלה באינסטגרם, לפרופיל העסקי בלינקדאין ועוד. כמו כן, הכרטיס הדיגיטלי כולל לחצן ניווט לבית העסק, כך אין צורך להסביר ללקוחות בכל פעם מחדש כיצד להגיע לבית העסק.
בנוסף, קל לשלוח את הכרטיס החכם במייל, בווטסאפ ובהודעות SMS, הלקוח יכול לשמור את הכרטיס באנשי הקשר שלו בסמארטפון, ומתוך הכרטיס הוא יכול להתקשר לעסק בקליק מהיר, לשלוח מייל או מסרון, לנווט באמצעות ווייז, לצפות בתמונות ובסרטונים רלוונטיים שהעסק מעלה לרשתות החברתיות ולאתרים נוספים, לקבל עדכונים על מבצעים ומוצרים חדשים ועוד.

אפקט מרשים

לקוח שמקבל כרטיס ביקור דיגיטלי מתרשם מרצינות העסק ומחדשנותו, הכרטיס החכם יוצר אפקט מרשים על הלקוח וכך העסק יכול לזכות בלקוחות חדשים, כל זאת ועוד במחיר נמוך ואטרקטיבי.

הזדמנות שלא כדאי לפספס

מבצע לזמן מוגבל

שעות
דקות
שניות

20% הנחה

קוד קופון

izi20

הקוד הועתק!