כרטיס ביקור דיגיטלי בעיצוב מרהיב ואלגנטי

כרטיס ביקור דיגיטלי בעיצוב מרהיב ואלגנטי

כרטיס ביקור דיגיטלי בעיצוב מרהיב ואלגנטי

עד להופעת כרטיסי הביקור הדיגיטליים נאלצנו לפנות למעצב גרפי כדי לתכנן את כרטיס הביקור שלנו, לאחר מכן שלחנו את הקובץ הגרפי לבית דפוס ותוך מספר ימים קיבלנו את הכרטיסים המודפסים על נייר. כיום, אנו יכולים לעצב כרטיס לעצמנו בהתאמה אישית מלאה, ללא ידע בגרפיקה ובעיצוב. באמצעות ממשק העיצוב באתר איזי כל אחד יכול תוך דקות ספורות לעצב לעצמו כרטיס ביקור דיגיטלי חכם ומרשים, מעבר לחיסכון בעלויות יש לכרטיס יתרונות רבים עבורנו.

ממשק עיצוב ידידותי למשתמש

באתר איזי ניתן לעצב כרטיס ביקור דיגיטלי בכמה צעדים פשוטים. לאחר הליך הרשמה קצר ומהיר לוחצים על צור כרטיס חדש ועוברים לממשק העיצוב הידידותי. לאחר הקלדת פרטים חשובים כמו שם, טלפון, כתובת האתר של העסק ומייל ניתן להעלות תמונה ו/או לוגו. כעת, ניתן לבחור רקע או גוון רצוי בהתאם למאפייני העסק וקונספט העיצוב הרצוי. מומלץ להוסיף מידע קצר אודות העסק ושירותיו וכדאי להוסיף מידע רלוונטי כמו שעות פעילות או מבצעים והנחות.
בשלב הבא ממקמים לחצנים על כרטיס הביקור, יש מגוון לחצנים כמו קישור ישיר לכל הרשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם וכיוצא בזה), לחצן חיוג מהיר, לחצן ניווט לעסק בעזרת ווייז, קישור לאתר האינטרנט של העסק, קישור לסרטונים בערוץ היוטיוב, לחצן מהיר לשליחת מייל, מסרונים והודעות בווטסאפ ועוד.
הוספת הלחצנים קלה, יש לבחור בלחצן הרצוי ברשימה הנגללת, ניתן לשנות את האייקון ולבחור בגוון מתאים מתוך הצבעים בערכת העיצוב. את הכפתורים המופיעים בכרטיס ניתן למקם בהתאם לצורך ולפי בחירה.

נראות גבוהה

כרטיס ביקור דיגיטלי מבית איזי מבטיח לכם נראות גבוהה, מראה מודרני וחדשני ועיצוב מותאם אישית לצרכים הייחודיים שלכם ולמאפייני העסק. לאחר שסיימתם לעצב את הכרטיס תוכלו לשלוח אותו לטלפון החכם שלכם ולשתף אותו עם לקוחות, ספקים, קולגות בעבודה, קרובי משפחה וחברים. חשוב לציין כי שיתוף הכרטיס אינו כרוך בעלויות למעט התשלום החודשי המוזל עבור השירות.
כדאי לדעת כי כרטיסי הביקור הדיגיטליים מבית איזי מסייעים לכם לשמור על קשר עם הלקוחות, לספק להם דרך חדשנית ומלהיבה ליצור עמכם קשר ולרכוש מוצרים ושירותים מכם ולא ממתחרים, והם יוצרים אפקט WOW המחזק את המותג שלכם, תורם לבידול חשוב מהמתחרים ומסייע לכם להגדיל מכירות.

הזדמנות שלא כדאי לפספס

מבצע לזמן מוגבל

שעות
דקות
שניות

20% הנחה

קוד קופון

izi20

הקוד הועתק!